Veel gestelde vragen

Veelgestelde vragen Fototaart service

Ga direct naar een van de volgende groepen:

1. Algemeen

Wie is Patisserie Hoeben?
Patisserie Hoeben is de gebaksleverancier van uw gebaksafdeling. Wij werken al jaren met patisserie Hoeben samen en staan garant voor de uitstekende kwaliteit.

Ik wil zelf mijn taart samenstellen, kan dat?
U kunt kiezen uit 3 verschillende taarten zoals afgebeeld. U kunt de taart personaliseren door middel van een foto.

Ik wil geen foto op mijn taart, kan ik toch bestellen?
Nee, het is dan niet mogelijk om via internet te bestellen. U kunt in de winkel bij de bakkerij-afdeling een bestelling plaatsen en kiezen uit het totale gebaksassortiment (vlaaien, taarten, klein gebak).

Ik wil mijn gegevens niet achterlaten op deze website, kan ik dan toch bestellen?
Het is voor ons en voor u essentieel om uw persoonsgegevens te registeren. Hiermee willen wij fraude voorkomen en misverstanden uit de weg gaan. Indien u vergeet om uw bestelling op te halen, kunnen we u informeren.

Worden mijn gegevens gebruikt voor andere acties van mijn gebaksafdeling of Patisserie Hoeben?
Neen.

Terug naar boven

2. Kwaliteit/ingrediënten

Ik wil er zeker van zijn dat ik een kwalitatief uitstekende taart ontvang, krijg ik deze garantie?
Ja, het gebak is van uitstekende kwaliteit. Uw gebaksafdeling heeft al een jarenlange samenwerking met deze patisserie en de fototaart is van dezelfde hoogstaande kwaliteit als het andere gebak op de bakkerij-afdeling.

Uit welke ingrediënten bestaat de fototaart?
De taart bestaat uit een luchtige taartbodem, gevuld met slagroom en frambozen/bessenconfiture, aangezet met nootjes en voorzien van decoratie.

Waar word de foto van gemaakt?
De foto wordt gemaakt van fondant/ouwel (=eetbaar papier) en is bedrukt met eetbare inkt, zonder kunstmatige kleurstoffen.

Terug naar boven

3. Foutmeldingen

Mijn foto is van lage kwaliteit, wat nu?
Als uw foto van lage kwaliteit is adviseren wij u om een grotere foto te kiezen. Indien u deze niet heeft dan kunt u toch voor kiezen om de taart met lage kwaliteit foto te bestellen. U loopt dan wel het risico op een minder aantrekkelijke foto op uw taart. Uw gebaksafdeling is hier niet verantwoordelijk voor.

Mijn geuploade foto blijkt ‘niet bruikbaar’, wat nu?
Blijkbaar is de door u aangeleverde foto niet geschikt voor ons systeem. Wij adviseren u om een andere foto te kiezen en deze opnieuw te uploaden.

Ik ben vergeten mijn bestelling te activeren, wat nu?
U dient binnen 2 uur uw bestelling activeren. Doet u dit niet dan vervalt u bestelling. U kunt dan opnieuw de bestelprocedure doorlopen. Vergeet niet om de link te activeren die u in uw mailbox ontvangt.

Terug naar boven

4. Bestellen

Ik wil een bestelling plaatsen voor morgen, kan dat?
Als u vóór 10.00 uur de link in uw mailbox activeert, dan kunt u de fototaart de volgende dag in de winkel ophalen.

Ik wil ook ander gebak bestellen, kan dat?
Via internet kunt u alleen een fototaart bestellen; voor het andere gebak kunt u het beste bij de bakkerij-afdeling uw keuze maken en aangeven op een bestelformulier. Onze medewerkers willen u daarbij graag helpen.

Ik wil meer dan 5 taarten bestellen, wat moet ik doen?
Mocht u meer taarten van dezelfde vorm willen bestellen dan kunt u een mail sturen naar info@patisseriehoeben.nl

Kan ik de fototaart ook bestellen in de supermarkt?
Nee, het is niet mogelijk om een fototaart te bestellen in de supermarkt. Onze bakker helpt u graag met de bestelling van andere gebak. De fototaart is alleen via internet te bestellen.

Kan ik twee verschillende soorten taarten bestellen in één bestelprocedure?
Nee, u moet in dit geval voor de 2e taart een nieuwe bestelling doorlopen.

Ik wil een bestelling plaatsen voor over een maand, kan dit?
Het is niet mogelijk om een taart te bestellen verder dan 14 dagen in de toekomst. Wij adviseren u om binnen twee weken voor uw gewenste afhaaldatum de bestelling te plaatsen op onze website.

Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?
Ja, mits minimaal 2 dagen voor uitlevering van de fototaart. In de mail met activatielink staat de procedure hoe u kunt annuleren.

Terug naar boven

5. Afhalen

Hoe laat kan ik mijn taart ophalen?

De taart kan vanaf 8.30 uur opgehaald worden in de door u aangegeven winkel.

In welke winkel kan ik mijn taart ophalen?
U kunt de winkelkeuze tijdens het bestelproces zelf aangeven.

Moet ik de taart ophalen bij de kassa?
Nee, u dient zich te melden bij de bakkerij-afdeling van de door u aangegeven winkel.

Kan de taart ook thuisbezorgd worden?
Nee, de fototaart kan alleen opgehaald worden in de winkel van uw keuze.

Terug naar boven

6. Ingrediënten/allergie

Ik heb een allergie, mag ik deze taart eten?
Als u gevoelig bent voor één van de volgende ingrediënten dan raden wij u, voor de zekerheid, niet aan de taart te eten. De ingrediënten zijn: melkeiwit, lactose, ei, soja-eiwit, soja-lecithine, gluten, tarwe en cacao. Verder kan de taart mogelijk sporen van noten bevatten.

Terug naar boven

Pin It on Pinterest

Share This